18.05.2012

Prolog

   Hala Jastrzębskiego Węgla pęka w szwach. Na trybunach tysiące kibiców oczekujących wyjścia swoich ulubieńców. A wśród nich ONA w towarzystwie swoich dwóch najlepszych przyjaciółek. Trafiła tam przypadkiem, czy okaże się szczęśliwy, czy będzie początkiem nowego rozdziału w jej życiu? 

Z powodu feralnej kontuzji ON dzisiejszy mecz zobaczy z trybun. Czy kontuzja pomoże mu odnaleźć szczęście, czy rozpocznie się nowy rozdział jego życia?



****
Witam! Odcinki będą pojawiały się w poniedziałki lub w piątki.
Jeśli ktoś chce być informowany o nowych odcinkach proszę o zostawienie w komentarzu nr GG lub adres swojego bloga. Pozdrawiam;)

7 komentarzy:

  1. Ja już się nie mogę doczekać pierwszego rozdziału :) Proszę o informowanie mnie o nowych rozdziałach na blogu :) zycie-w-rozowych-okularach.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. no to ja czekam z nicierpliwoscia na pierwszy rozdział gdzie proszę wysłać powiadomienie na 4027051 :D mi samej tak jest latwiej powiadamiac;d no i oczywiscie ja tez chce na hale i na mecz!:D zabierz mnie;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak poza tym to moje opowiadanie to lies-friendship ale mam dwa konta haha i zapominam sie wylogowac zawsze :D

      Usuń
  3. fajny choć dość krótki prolog, to i tak zachęca by zapoznać się z kolejnym wpisem, jeżeli by się dało to prosiła bym o informowanie o nn na gg 35401276, a jak nie to na blogu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. krótki trochę prolog, ale interesujący :D chciałabym abyś informowała mnie o rozdziałach na http://this-is-my-life-and-my-game.blogspot.com lub na gg 39306524 jak tylko Ci będzie wygodnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę krótko, ale wiem, że prologi często takie są. Najawazniejsze aby zaciekawiły, a twój to wymaganie spełnia w 100% więc jeśli możesz informuj mnie o nn na poki-jestesmy-mlodzi.blogspot.com lub gg 36500011

    OdpowiedzUsuń
  6. http://las-vacaciones-en-mexico.blogspot.com/ pierwszy rozdział :) zapraszam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń